Wist je dat:
Het opvolgen van je leads is zonder enige twijfel de reden waarom bedrijven niet winstgevend genoeg zijn. Het hebben van een effectieve opvolgstrategie is dan ook de sleutel mocht je veel meer klanten willen werven voor je onderneming. In de praktijk hoor ik veelal dat ondernemers geen tijd voor leadopvolging hebben en ook geen concreet plan hebben hoe dit te organiseren.
En dat is jammer, maar ook begrijpelijk. Je wilt namelijk niet pusherig overkomen omdat je bang bent je leads daardoor te verliezen en daarnaast heb je ook niet de tijd om iedereen minimaal 12 keer op te volgen om ze klant bij je te laten worden. Maar hoe de conversie te verdubbelen, zonder meer tijd erin te steken?
Mijn naam is Robert Wohl en mede-eigenaar bij SalesPassie.
Zelf sta ik nog steeds dagelijks met mijn team van 34 mensen met de poten in de klei. Met SalesPassie hebben we de verantwoordelijkheid de leadopvolging van een aantal toonaangevende merken te mogen representeren. Vanuit deze ervaring kan ik je precies vertellen wat goed werkt en en hoe je een salesproces voor je bedrijf neerzet waardoor leads jou vinden, gaan vertrouwen & hoe je ze goed dient op te volgen zodat ze niet meer bij iemand anders gaan zoeken om te kopen.
Wist je dat:
Het opvolgen van je leads is zonder enige twijfel de reden waarom bedrijven niet winstgevend genoeg zijn. Het hebben van een effectieve opvolgstrategie is dan ook de sleutel mocht je veel meer klanten willen werven voor je onderneming. In de praktijk hoor ik veelal dat ondernemers geen tijd voor leadopvolging hebben en ook geen concreet plan hebben hoe dit te organiseren.
En dat is jammer, maar ook begrijpelijk. Je wilt namelijk niet pusherig overkomen omdat je bang bent je leads daardoor te verliezen en daarnaast heb je ook niet de tijd om iedereen minimaal 12 keer op te volgen om ze klant bij je te laten worden. Maar hoe de conversie te verdubbelen, zonder meer tijd erin te steken?
Mijn naam is Robert Wohl en mede-eigenaar bij SalesPassie.
Zelf sta ik nog steeds dagelijks met mijn team van 34 mensen met de poten in de klei. Met SalesPassie hebben we de verantwoordelijkheid de leadopvolging van een aantal toonaangevende merken te mogen representeren. Vanuit deze ervaring kan ik je precies vertellen wat goed werkt en en hoe je een salesproces voor je bedrijf neerzet waardoor leads jou vinden, gaan vertrouwen & hoe je ze goed dient op te volgen zodat ze niet meer bij iemand anders gaan zoeken om te kopen.
We zijn net een maand geleden begonnen met samenwerken en de resultaten gaan alle verwachtingen te boven. Door extra gesprekken aan te bieden aan mijn klanten hebben we binnen een maand al meer dan 100.000 extra omzet gehaald.
Ik ervaar de samenwerking als zeer prettig. De lijnen zijn enorm kort. En de dames die binnen SalesPassie met mijn klanten bellen voelen ook echt als een verlengstuk binnen mijn bedrijf. Ze zijn echt een onderdeel van het Simone Levie team. De mensen van SalesPassie zijn ook echt het allerbeste in het vak.
Door de extra gesprekken die we nu ook aan klanten bieden kunnen wij ook extra waarde bieden aan onze klanten. Hierdoor krijg ik de allerbeste klanten die ook het meest gecommitteerd zijn om hun dromen na te jagen.
Wat ook enorm bijzonder is dat we nu telefonisch trajecten verkopen van 15.000 euro. Trajecten die ik dacht alleen aan te kunnen bieden tijdens een 3 daags event. Ik ben blij dat ik door de samenwerking met SalesPassie nog veel meer impact kan maken en veel meer mensen kan helpen.
Simone Levie
SalesPassie verzorgt sinds 2017 onze leadopvolging waar ze onze 3 software tools (websites, e-learning en betaalsystemen) met abonnementsmodel voor ons verkopen. Zij ontvangen onze leads die via de website, nieuwsbrief en social media maar met name via seminars en webinars blijven liggen.
In het eerste jaar (2017) dat SalesPassie de leadopvolging voor ons verzorgde realiseerden wij een extra omzet van €184.887,-. Inmiddels (2020) staat de teller op 700+ gemaakte deals en een totaal van 1.000.000+ extra omzet door telefonische verkoop.
Daarnaast vinden wij het belangrijk dat we een feelgood gevoel afleveren aan onze leads die worden gebeld (ongeacht het resultaat) omdat klanttevredenheid hoog bij ons in het vaandel staat. Een schitterende win-win-win. Dit is dan ook de reden waarom we al ruim 3 jaar tevreden een samenwerking hebben.
Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren
Download dan nu deze gratis sales training leadopvolging!