Nu al 100.000 euro extra omzet

We zijn net een maand geleden begonnen met samenwerken en de resultaten gaan alle verwachtingen te boven. Door extra gesprekken aan te bieden aan mijn klanten hebben we binnen een maand al meer dan 100.000 extra omzet gehaald.

Ik ervaar de samenwerking als zeer prettig. De lijnen zijn enorm kort. En de dames die binnen sales passie met mijn klanten bellen voelen ook echt als een verlengstuk binnen mijn bedrijf. Ze zijn echt een onderdeel van het Simone Levie team. De mensen van sales passie zijn ook echt het allerbeste in het vak.

Door de extra gesprekken die we nu ook aan klanten bieden kunnen wij ook extra waarde bieden aan onze klanten. En krijg ik de allerbeste klanten die ook het meest gecommitteerd zijn om hun dromen na te jagen. Sales Passie leidt de mensen in hun team enorm goed op. Maar ik merk dat we de mensen ook samen inwerken. Iedereen is enorm betrokken en daarom voelt Sales Passie niet als een extern bedrijf dat gewoon even aquisitie doet. Maar als een partner waar we samen mee te top kunnen bereiken.

Wat ook enorm bijzonder is dat we nu telefonisch trajecten verkopen van 15.000 euro. Trajecten die ik dacht alleen aan te kunnen bieden tijdens een 3 daags event. Ik ben blij dat ik door de samenwerking met Sales Passie nog veel meer impact kan maken en veel meer mensen kan helpen.

Simone Levie

Case: € 184.887,- extra omzet in een jaar?

Voor IMU BV verzorgen wij al sinds 2017 de leadopvolging. IMU verkoopt haar eigen websitesoftware op abonnementsbasis. Zij ontvangen leads via hun website, nieuwsbrief en social media maar met name via seminars en webinars. Zij hebben zelf echter niet de capaciteit om alle leads op te volgen, laat staan eigen salesmedewerkers die gespecialiseerd zijn in het voeren van effectieve verkoopgesprekken. Dit is voor hen ook niet aantrekkelijk omdat zij met piekmomenten (tijdens productlanceringen en acties) en dalmomenten te maken hebben.


IMU stuurt alle leads die zij niet op kunnen volgen daarom door naar ons en wij volgen deze telefonisch op. Tijdens zo'n salescall beantwoorden we vragen, benoemen we de voordelen van het product en nemen we bezwaren weg om het product aan te schaffen (we closen die sale!) We ontvangen een commissie voor elke verkoop en dus verdienen we ons eigen salaris. Ook vindt IMU het belangrijk dat we een feelgood gevoel afleveren bij iedereen die we bellen (ongeacht het resultaat) en dus hebben we ook veel bellers blij kunnen maken. Een schitterende win-win-win.