Onze missie is het creëren van nieuwe relaties en het verhogen van de waarde van bestaande relaties voor onze opdrachtgevers. De visie die hier naadloos op aansluit, is dat wij door middel van persoonlijk contact en oprechte interesse mensen en ondernemers verder kunnen helpen en zo, in een steeds digitalere wereld, het verschil maken voor onze partners.
Wij zien onszelf als het verlengstuk van onze opdrachtgevers en dat betekent dat onze Sales Agents niet alleen onderdeel zijn van ons team, maar dus ook van die van de opdrachtgevers. Zij bellen uit naam van onze opdrachtgever en spelen dus een belangrijke rol in de waardeketen. Ze sluiten niet alleen de deal, maar zijn als eerste aanspreekpunt van de leads dus ook heel waardevol om feedback te leveren zodat marketing en sales naadloos op elkaar kunnen worden afgestemd. En wanneer de lead een tevreden klant is geworden, dan speelt de Sales Agent nog een belangrijke rol. Vanuit de relatie die zij hebben opgebouwd in de persoonlijke gesprekken, kun je dus weer nieuwe upsells creëren waarvan je weet dat je de klant daar ook bij geholpen is. Zo creëer je dus voor iedereen in de keten een win-win situatie.