Wij hebben meer dan alleen maar een passie voor sales...

Sales heeft een nogal een "slechte" connotatie gekregen de afgelopen jaren. Maar het doen van goede sales brengt in onze ogen een positieve bijdrage voor zowel de opdrachtgever, de verkoper én de uiteindelijke klant.


Wij hebben meer dan alleen maar een passie voor sales...

Sales heeft een nogal een "slechte" connotatie gekregen de afgelopen jaren. Maar het doen van goede sales brengt in onze ogen een positieve bijdrage voor zowel de opdrachtgever, de verkoper én de uiteindelijke klant.

Onze missie

Onze missie is het creëren van nieuwe relaties en het verhogen van de waarde van bestaande relaties voor onze opdrachtgevers. De visie die hier naadloos op aansluit, is dat wij door middel van persoonlijk contact en oprechte interesse mensen en ondernemers verder kunnen helpen en zo, in een steeds digitalere wereld, het verschil maken voor onze partners.

Wij zien onszelf als het verlengstuk van onze opdrachtgevers en dat betekent dat onze Sales Agents niet alleen onderdeel zijn van ons team, maar dus ook van die van de opdrachtgevers. Zij bellen uit naam van onze opdrachtgever en spelen dus een belangrijke rol in de waardeketen. Ze sluiten niet alleen de deal, maar zijn als eerste aanspreekpunt van de leads dus ook heel waardevol om feedback te leveren zodat marketing en sales naadloos op elkaar kunnen worden afgestemd. En wanneer de lead een tevreden klant is geworden, dan speelt de Sales Agent nog een belangrijke rol. Vanuit de relatie die zij hebben opgebouwd in de persoonlijke gesprekken, kun je dus weer nieuwe upsells creëren waarvan je weet dat je de klant daar ook bij geholpen is. Zo creëer je dus voor iedereen in de keten een win-win situatie.

Onze missie

Onze missie is het creëren van nieuwe relaties en het verhogen van de waarde van bestaande relaties voor onze opdrachtgevers. De visie die hier naadloos op aansluit, is dat wij door middel van persoonlijk contact en oprechte interesse mensen en ondernemers verder kunnen helpen en zo, in een steeds digitalere wereld, het verschil maken voor onze partners.

Wij zien onszelf als het verlengstuk van onze opdrachtgevers en dat betekent dat onze Sales Agents niet alleen onderdeel zijn van ons team, maar dus ook van die van de opdrachtgevers. Zij bellen uit naam van onze opdrachtgever en spelen dus een belangrijke rol in de waardeketen. Ze sluiten niet alleen de deal, maar zijn als eerste aanspreekpunt van de leads dus ook heel waardevol om feedback te leveren zodat marketing en sales naadloos op elkaar kunnen worden afgestemd. En wanneer de lead een tevreden klant is geworden, dan speelt de Sales Agent nog een belangrijke rol. Vanuit de relatie die zij hebben opgebouwd in de persoonlijke gesprekken, kun je dus weer nieuwe upsells creëren waarvan je weet dat je de klant daar ook bij geholpen is. Zo creëer je dus voor iedereen in de keten een win-win situatie.

null

Na ruim 10 jaar op deuren kloppen en donaties voor goede doelen ophalen, besloot ik (Lucas) dat het tijd was voor iets anders. Inmiddels had ik, samen met mijn toenmalige compagnons, 3 vestigingen met meer dan 100 studenten.

We kochten websitesoftware bij IMU en wilden een platform bouwen waar we onze kennis over sales zouden delen. Op een klantborrel in 2017 raakte ik met de eigenaar, Martijn van Tongeren, aan de praat. Hij zocht een partij die voor hen telefonisch alle leads kon opvolgen. Ondanks dat dit niet mijn plan was, ging ik de uitdaging wel aan. Niet veel later belden we de eerste leads en bleek dat dit een gouden combinatie was.

In 2018 sloegen we de handen ineen en doopten we SalesPassie om tot een bv. We waren de eerste partij in Nederland die telefonisch leads ging opvolgen voor coaches en aanbieders van e-learnings. Grote opdrachtgevers volgden en zo groeide SalesPassie uit tot een begrip in de markt.


null

Na ruim 10 jaar op deuren kloppen en donaties voor goede doelen ophalen, besloot ik (Lucas) dat het tijd was voor iets anders. Inmiddels had ik, samen met mijn toenmalige compagnons, 3 vestigingen met meer dan 100 studenten.

We kochten websitesoftware bij IMU en wilden een platform bouwen waar we onze kennis over sales zouden delen. Op een klantborrel in 2017 raakte ik met de eigenaar, Martijn van Tongeren, aan de praat. Hij zocht een partij die voor hen telefonisch alle leads kon opvolgen. Ondanks dat dit niet mijn plan was, ging ik de uitdaging wel aan. Niet veel later belden we de eerste leads en bleek dat dit een gouden combinatie was.

In 2018 sloegen we de handen ineen en doopten we SalesPassie om tot een bv. We waren de eerste partij in Nederland die telefonisch leads ging opvolgen voor coaches en aanbieders van e-learnings. Grote opdrachtgevers volgden en zo groeide SalesPassie uit tot een begrip in de markt.

De afgelopen jaren hebben we een indrukwekkende transformatie ondergaan, van een bescheiden callcenter tot een volledige salespartner voor onze klanten. Onze aanpak combineert het beste van twee werelden: we zijn sterk data-gedreven en hechten tegelijkertijd grote waarde aan de menselijke maat. Deze unieke mix stelt ons in staat om niet alleen maximale rendementen uit leads te halen, maar ook om de waarde van klantrelaties aanzienlijk te verhogen. De technologische mogelijkheden van nu en de sterke focus op de ontwikkeling van onze mensen weerspiegelen onze toewijding aan kwaliteit en onze passie voor het realiseren van tastbare resultaten voor onze opdrachtgevers.

De 5 kernwaarden van SalesPassie

null

null

null

null

null

null

Onze samenwerking met IMU B.V.

Martijn van Tongeren en Tonny Loorbach

De meeste ondernemers, waaronder ik zelf, hebben een hekel aan 'verkopen'. Je wilt lekker met je vak en je producten bezig zijn en verkopen voelt dan al snel als iets 'slechts', als moeten 'overhalen'. Daarom was het echt een ongekende uitkomst dat SalesPassie dit stuk voor ons over kon nemen. SalesPassie belt onder de vlag van de IMU alle leads waar wij zelf echt niet aan toekomen. Zij geven iedereen via de telefoon een ontzettend warm en hartelijk gevoel en boekt ook nog eens een enorme extra omzet voor ons. Pure winst!
In het eerste jaar (2017) dat wij met SalesPassie samenwerkten maakten wij een extra omzet van €184.887. Inmiddels (2023) staat de teller op meer dan 4.200 gemaakte deals met een omzet van ruim €4.000.000.

Martijn van Tongeren en Tonny Loorbach

De meeste ondernemers, waaronder ik zelf, hebben een hekel aan 'verkopen'. Je wilt lekker met je vak en je producten bezig zijn en verkopen voelt dan al snel als iets 'slechts', als moeten 'overhalen'. Daarom was het echt een ongekende uitkomst dat SalesPassie dit stuk voor ons over kon nemen. SalesPassie belt onder de vlag van de IMU alle leads waar wij zelf echt niet aan toekomen. Zij geven iedereen via de telefoon een ontzettend warm en hartelijk gevoel en boekt ook nog eens een enorme extra omzet voor ons. Pure winst!
In het eerste jaar (2017) dat wij met SalesPassie samenwerkten maakten wij een extra omzet van €184.887. Inmiddels (2023) staat de teller op meer dan 4.200 gemaakte deals met een omzet van ruim €4.000.000.

Door de extra gesprekken die we nu aanbieden aan onze klanten, bieden wij ze extra waarde. SalesPassie leidt de mensen in hun team enorm goed op. Iedereen is enorm betrokken en daarom voelt SalesPassie niet als een extern bedrijf dat gewoon even acquisitie doet, maar als een partner waar we samen mee te top kunnen bereiken.

Wil jij meer uit je leads halen, je omzet verhogen en ontzorgd worden door een professionale partij die gericht is op het opbouwen en behouden van duurzame klantrelaties?

Besteed deze maand nog je sales uit, zodat jij je weer op je core business kunt richten. 


Meer info? Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk vrijblijvend contact met je op.