Wij hebben meer dan alleen maar een passie voor sales...

Sales heeft een beetje een "slechte" naam in de wereld. Maar het doen van goede sales brengt in onze ogen een positieve bijdrage voor zowel de opdrachtgever, de beller én de uiteindelijke klant.

Onze missie is het creëren van nieuwe relaties en het verhogen van de waarde van bestaande relaties voor onze opdrachtgevers. De visie die hier naadloos op aansluit, is dat wij door middel van persoonlijk contact en oprechte interesse mensen en ondernemers verder kunnen helpen en zo, in een steeds digitalere wereld, het verschil maken voor onze partners.

Wij zien onszelf als het verlengstuk van onze opdrachtgevers en dat betekent dat onze Sales Agents niet alleen onderdeel zijn van ons team, maar dus ook van die van de opdrachtgevers. Zij bellen uit naam van onze opdrachtgever en spelen dus een belangrijke rol in de waardeketen. Ze sluiten niet alleen de deal, maar zijn als eerste aanspreekpunt van de leads dus ook heel waardevol om feedback te leveren zodat marketing en sales naadloos op elkaar kunnen worden afgestemd. En wanneer de lead een tevreden klant is geworden, dan speelt de Sales Agent nog een belangrijke rol. Vanuit de relatie die zij hebben opgebouwd in de persoonlijke gesprekken, kun je dus weer nieuwe upsells creëren waarvan je weet dat je de klant daar ook bij geholpen is. Zo creëer je dus voor iedereen in de keten een win-win situatie.

Wat anderen over ons zeggen

De meeste ondernemers, waaronder ik zelf, hebben een hekel aan 'verkopen'. Je wilt lekker met je vak en je producten bezig zijn en verkopen voelt dan al snel als iets 'slechts', als moeten 'overhalen'. Daarom was het echt een ongekende uitkomst dat SalesPassie dit stuk voor ons over kon nemen. SalesPassie belt onder de vlag van de IMU alle leads waar wij zelf echt niet aan toekomen. Zij geven iedereen via de telefoon een ontzettend warm en hartelijk gevoel en boekt ook nog eens een enorme extra omzet voor ons. Pure winst!

In het eerste jaar (2017) dat wij met SalesPassie samenwerkten maakten wij een extra omzet van €184.887. Inmiddels (2023) staat de teller op meer dan 4.200 gemaakte deals met een omzet van ruim €4.000.000.

Martijn van Tongeren en Tonny Loorbach | IMU B.V.






SalesPassie logo icon

Met SalesPassie heb ik in het eerste jaar meer dan €1.000.000 omzet gedraaid. Wat ook enorm bijzonder is dat we nu trajecten verkopen van €18.000.

Ik ervaar de samenwerking als zeer prettig. De lijnen zijn kort en de dames die binnen SalesPassie met mijn klanten bellen, voelen ook echt als een verlengstuk binnen mijn bedrijf. Ze zijn echt een onderdeel van het Simone Levie team.

Door de extra gesprekken die we nu aanbieden aan onze klanten, bieden wij ze extra waarde. SalesPassie leidt de mensen in hun team enorm goed op. Iedereen is enorm betrokken en daarom voelt SalesPassie niet als een extern bedrijf dat gewoon even acquisitie doet, maar als een partner waar we samen mee te top kunnen bereiken.

Simone Levie | Simone Levie Group