The ultimate sales machine – Chet Holmes

Boekreview: The ultimate sales machine – Chet Holmes Volgens Chet Homes, auteur van het boek ‘the ultimate sales’, moeten we voortaan nog maar kijken naar 12 strategieën in ons salesproces. Na het lezen van dit boek ben ik dan ook van mening dat het 12 erg effectieve stappen zijn. Deze 12 stappen zijn:
  1. Maak optimaal gebruik van je beschikbare tijd.
  2. Heb hoge standaarden en train je personeel persoonlijk.
  3. Houd met regelmaat bedrijfsmeetings om je salesmedewerkers te informeren en te trainen in groepsverband.
  4. Ontwikkel je echte bedrijfsverhaal en leid je ideale klanten op.
  5. Hoe je supersterren aantrekt.
  6. Target je ideale doelgroep.
  7. Hoe je jouw marketingtactieken perfectioneert.
  8. Perfectioneer je salespitch.
  9. Perfectioneer het salesproces van je organisatie.
  10. Perfectioneer je persoonlijke verkoopskills.
  11. Bouw een band met je prospects en doe aan follow-up.
  12. Zet hoge doelen en evalueer je resultaten.
De reden waarom dit boek nuttig en aan te raden is om te lezen, is het feit dat The ultimate sales machine puur is geschreven op basis van de praktijkervaring van Chet Holmes. Zo zal je dus ook geen theoretische beschrijvingen terug vinden in dit boek. Om die reden vond ik het dan ook een erg tof boek om te lezen. Er worden letterlijk veel praktische tips gegeven over hoe je meer sales kunt maken en klanten behouden, die je direct kunt implementeren in je business of salesgame. Vanwege al deze tips vind ik het sowieso één van de grootste must-reads die er is. Door op de afbeelding hieronder te klikken, kun je het boek bestellen. Afbeeldingsresultaat voor the ultimate sales machine
Reactie plaatsen