Waardepropositie is een helder ‘statement’ met betrekking tot de tastbare gevolgen die de klant realiseert wanneer hij jouw product of dienst gaat gebruiken.Minder sterke economische waardeproposities:
Ik ben accountmanager van Technopart. Wij maken de meest geavanceerde technologische systemen die momenteel in de markt verkrijgbaar zijn.
Ik ben adviseur van een zorgverzekeraar. Wij leveren een breed scala aan verzuimoplossingen voor bedrijven.
Wij als technische groothandel hebben zo’n breed assortiment aan producten, dat wij aan vrijwel elke vraag kunnen voldoen
Sterke economische waardeproposities:
De maatregelen die wij hebben kunnen implementeren, hebben de energiekosten van een klant met meer dan €80.000 per jaar doen afnemen. Het systeem had zich in minder dan twee jaar terugverdiend.
Onze manier van werken reduceert het personeelsverloop, wat resulteert in een besparing tot wel 20% op de wervingskosten bij onze klanten.
Wij zijn in staat om onze voorraad zo af te stemmen op de behoeftes van onze klanten, dat wij sneller kunnen leveren dan onze concurrenten. Dit levert klanten een reductie tot wel 50% op van de gemiddelde stilstand van hun machines bij storingen.